Autor: txellgodayol » dt. maig 15, 2007 9:44 pm

Autor: ARIADNA » dt. maig 15, 2007 10:37 pm

Autor: Tata » dt. maig 15, 2007 10:56 pm
i per golejada!! 

Autor: ARIADNA » dt. maig 15, 2007 11:08 pm
en serio, la part de la cua es preciosa, m'agrada molt!!!
Autor: sita81 » dt. maig 15, 2007 11:10 pm

Autor: Tata » dt. maig 15, 2007 11:29 pm

Autor: sita81 » dt. maig 15, 2007 11:32 pm

Autor: Tata » dt. maig 15, 2007 11:33 pm

Autor: txellgodayol » dc. maig 16, 2007 7:20 am

Autor: Visitant » dc. maig 16, 2007 7:46 am
sita81 ha escrit:Maricirs anima't!! Jo també em vaig sentir una mica xof quan em vaig anar a fer la prova. EM semblava que el vestit no m'afavoria massa i que ara que ja els havia fet la compra el tracte tampoc era tan bo. Però bueno, el cas és que el dia de la boda estarem radiants totes, o sigui q millor que no ens preocupem. I tu amb aquest vestit tan xulo (m'encanta) i lo guapa que ets estaràs fenomenal!!!
GUAPES
Autor: Visitant » dc. maig 16, 2007 7:47 am
sita81 ha escrit:Tata, apunta un altre vot per la mantilla!! El vel m'agrada, però si em dones a triar trio mantilla! Jo us anava a posar les fotos de la meva prova, però em sembla que m'esperaré. Amb lo guapa que estàs encara m'eclipsaràs!!! juasjuasjuas![]()
![]()
![]()
Quins pedazos de nuvies que corren per aquest post!!!!!!!

Autor: Visitant » dc. maig 16, 2007 7:48 am
maricris ha escrit:brensun7 ha escrit:Nikka80 ha escrit:al final no fue brensun contigo???
no te ralles chiquilla, que estabas guapisimaaaaaa, lo que pasa es que entre la primera y la segunda prueba te las han exo muy seguidas..
Si, tenía que ir con ella pero estaba en casa con una gripe intestinal... Em vas saber molt de greu maricris... ja t'ho vaig dir..
EIIIII!! QUE JA ET VAIG DIR QUE NO PASAVA RES, MACA!!!!! TAMPOC VAIG ESTAR MOLT DE RATO, AMB 10 MINUTETS VEM ENLLESTIR-HO TOT!! JAJAAJ!!
ET TROBES MILLOR??
VIVA LA DIETA BLANDA!! JEJEJEEJ...ES BROMA!
Autor: Visitant » dc. maig 16, 2007 7:51 am
ARIADNA ha escrit:eiiii, m'agrada molt molt sino jo no dic res...en serio, la part de la cua es preciosa, m'agrada molt!!!
Tu que prefereixes vel o mantilla? a mi personalment crec que al vestit li va la mantilla 100%....
això significa que... com ha dit la Txell... estàs mu mona pero... como que a mi no...
(ei, de bon rotllo) si no passa res, el vestito com em queda no ha de perque agradar a tothom
i el que més m'agrada a mi, davant de tot, es la sinceritat
Autor: Visitant » dc. maig 16, 2007 7:52 am
Autor: martaBCN » dc. maig 16, 2007 8:44 am

Autor: MARICRIS » dc. maig 16, 2007 9:22 am
carolca ha escrit:Maricris. moltes grácies pels consells podològics, el meu nuvi ja se esta fent les plantilles noves. A més el metge li ha convençut de que no porti botes a la boda, amb l´excusa de la calor li ha dit que els porti detalle baix i amb cordons. Així que m´he sortit amb la meva.
![]()
![]()
![]()
Es que el pobre pateix molt amb els peus i només vol portar el mateix tipus de sabates, que sap que li van be, sigui ivern o estiu.
Gracies de tot cor.
aqui estem per ajudar!!!!

Autor: MARICRIS » dc. maig 16, 2007 9:24 am
sita81 ha escrit:Hola maricris!!
Doncs jo avui he aprofitat una estoneta morta que tenia i he estat fent una llista de coses pel viatge. Em fa patir, pq estem organitzant la boda i no el viatge i també s'ha de preparar!!! També em vull comprar, roba, però ja ho veurem si em dóna temps... Quin factor de protecció solar us agafareu??

Autor: MARICRIS » dc. maig 16, 2007 9:33 am

Autor: carolca » dc. maig 16, 2007 9:39 am

Autor: carolca » dc. maig 16, 2007 9:42 am
martaBCN ha escrit:Hola chicas!!!!
Nos queda 1 mes justito esto ya está aquí y aparte hoy es mi cumple!!!!