Sonnia ha escrit:si maricris son les mateixes, les que venen al decathlon jejeje
vale! gracies maca!! jajaja! tant de esnorquel i punyetes i jo ja les tinc!! m'encanta agarrar cangrejos a menorca!! jajaja!!
Autor: MARICRIS » dv. maig 18, 2007 10:00 am
Sonnia ha escrit:si maricris son les mateixes, les que venen al decathlon jejeje

Autor: MARICRIS » dv. maig 18, 2007 10:04 am
Sonnia ha escrit:chicas estoy super rallada, nos esta fallando un monton de gente en la boda, estoy fatal... sobretodo de mi familia y eso que somos super pocos, que asco de verdad...
Eric son muchisima gente y vienen todos pero de mi familia somos muy poquitos , que mal...![]()

Autor: Sonnia » dv. maig 18, 2007 10:05 am

Autor: Sonnia » dv. maig 18, 2007 10:07 am

Autor: carolca » dv. maig 18, 2007 10:10 am
Sonnia ha escrit:chicas estoy super rallada, nos esta fallando un monton de gente en la boda, estoy fatal... sobretodo de mi familia y eso que somos super pocos, que asco de verdad...
Eric son muchisima gente y vienen todos pero de mi familia somos muy poquitos , que mal...![]()

Autor: Sonnia » dv. maig 18, 2007 10:17 am

Autor: carolca » dv. maig 18, 2007 10:22 am
.
Autor: Sonnia » dv. maig 18, 2007 10:26 am

Autor: Sonnia » dv. maig 18, 2007 10:27 am

Autor: sita81 » dv. maig 18, 2007 11:05 am

Autor: MARICRIS » dv. maig 18, 2007 11:39 am
Sonnia ha escrit:maricris t´he escrit un missatget a la teva plana de nuvis

Autor: MARICRIS » dv. maig 18, 2007 11:42 am
Sonnia ha escrit:Chicas que dia mas bonito que hace, y encima viernes, es un dia de aquellos que te dan ganas de dejar el trabajo y ir a la playita eh! uaa que rollo estar trabajando nenas, quiero playa y sol jajaja

Autor: Visitant » dv. maig 18, 2007 2:14 pm
Annabeba ha escrit:Hola guapes!!!
El dissabte es la nostra despe!!!! Ja us explicaré
He de posar les fotos de la prova!!!
Als xinos d'on visc jo hi ha llançadors de confeti!!! I en botigues de bromes també!!!
Autor: Visitant » dv. maig 18, 2007 2:17 pm
Tata ha escrit:brensun7 ha escrit:Tata ha escrit:Brensun, un lanzaconfettis en els xinos!!!
Tata, es que no els trobo...
Si vols et compro jo els lanza confettis... quants vols??![]()
o si vols diga'm on els venen i ja hi vaig...
Autor: Visitant » dv. maig 18, 2007 2:19 pm
maricris ha escrit:Sonnia ha escrit:chicas estoy super rallada, nos esta fallando un monton de gente en la boda, estoy fatal... sobretodo de mi familia y eso que somos super pocos, que asco de verdad...
eiii...no...no... no s'hi val rallar-se a hores d'ara... nosaltres hem baixat 60 persones!! em superes?? i avui un del millors amics del paco, bueno en teoria ho era ens ha trucat i ens ha dit que aquest any tenen 10 bodes i han decidit no anar acap pq no tenen peles i, claro els hi hem dit que no sigui per la pasta pq ostres! si fos per aixo...no ens casariem...el apco avui también esta tristot...
Autor: Visitant » dv. maig 18, 2007 2:20 pm
carolca ha escrit:Sonnia ha escrit:chicas estoy super rallada, nos esta fallando un monton de gente en la boda, estoy fatal... sobretodo de mi familia y eso que somos super pocos, que asco de verdad...
Tranquila Sonnia, en mi parte somos 40 i en la de mi novio 110. Pero que importa, lo crucial, es que estén quienes tu consideres esenciales. Que más da si falla mucha gente, ellos se lo pierden.
Consuelate que te lo han dicho a tiempo y eso es de agradecer.
Autor: MARICRIS » dv. maig 18, 2007 2:57 pm

Autor: ARIADNA » dv. maig 18, 2007 3:22 pm