SONIARKA ha escrit:BUENO FAMILIA ME VOY YA LUEGO SI PUEDO ME CONECTO!
Y X SI NO P UEDO BUEN FINDE A TODOS!
BESOS!
ADIOS SONIA
Y DISFRUTA DEL FINDE

Autor: RUN » dv. maig 18, 2007 5:33 pm
BESOS!

Autor: guspireta » dv. maig 18, 2007 5:33 pm
Baby ha escrit:guspireta ha escrit:La majoria ho celebrar el 20 de març em sembla! però jo sempre el 4 de juny!
Doncs pel que he vist el 12 de desembre también és Sant Alejandro....
Autor: Baby » dv. maig 18, 2007 5:34 pm
guspireta ha escrit:Però la segona pasqua és dilluns 28 no??? pq l'albert té festa, i per això vaig quedar amb el DJ i llavors no me'n recordava i vaig quedar pel vestit (que vaig a olot) a la mateixa hora quasi, i ara he canviat el vestit pel 4 de juny.
Autor: Baby » dv. maig 18, 2007 5:34 pm
babyone ha escrit:Baby ha escrit:Anna m. ha escrit:BABY...REGALALE UNA MUÑECA HINCHABLE...JEJEJEJEJEJE...QUE ASÍ TENDRÁ CON QUE ENTRETENERSE....
a ver Javi no tiene por que preocuparse.. aun no se me ha acercado el hombre con el que le pondria los cuernos..
Cariño.. el dia que se me cruce "alguno" como el cloonie o el Pitt.. yo te aviso vale??
Estaré preparado con el equipo fotográfico y video, pero tiene que estar casado que son más chantajeables.
Autor: guspireta » dv. maig 18, 2007 5:35 pm
Autor: Baby » dv. maig 18, 2007 5:35 pm
guspireta ha escrit:Baby ha escrit:guspireta ha escrit:La majoria ho celebrar el 20 de març em sembla! però jo sempre el 4 de juny!
Doncs pel que he vist el 12 de desembre también és Sant Alejandro....
Se que n'hi havia més d'un i com que faig els anys pel novembre li va venir el juny així quedava més repartit!!! jajajajja que hi farem!!!

Autor: guspireta » dv. maig 18, 2007 5:36 pm
Baby ha escrit:guspireta ha escrit:Però la segona pasqua és dilluns 28 no??? pq l'albert té festa, i per això vaig quedar amb el DJ i llavors no me'n recordava i vaig quedar pel vestit (que vaig a olot) a la mateixa hora quasi, i ara he canviat el vestit pel 4 de juny.
Aquest any l'han canviada pel 4 de juny. Jo els calendaris el 28 surt en negre i el 4 en vermell.
Ahir la meva sogre em va dir que era perque el 27 hi ha eleccions, i si dilluns era festa la gent marxaria de pont i no aniria a votar...
Autor: Baby » dv. maig 18, 2007 5:37 pm
Autor: RUN » dv. maig 18, 2007 5:37 pm
Baby ha escrit:guspireta ha escrit:Però la segona pasqua és dilluns 28 no??? pq l'albert té festa, i per això vaig quedar amb el DJ i llavors no me'n recordava i vaig quedar pel vestit (que vaig a olot) a la mateixa hora quasi, i ara he canviat el vestit pel 4 de juny.
Aquest any l'han canviada pel 4 de juny. Jo els calendaris el 28 surt en negre i el 4 en vermell.
Ahir la meva sogre em va dir que era perque el 27 hi ha eleccions, i si dilluns era festa la gent marxaria de pont i no aniria a votar...

Autor: Anna m. » dv. maig 18, 2007 5:37 pm
babyone ha escrit:Anna m. ha escrit:BABY...REGALALE UNA MUÑECA HINCHABLE...JEJEJEJEJEJE...QUE ASÍ TENDRÁ CON QUE ENTRETENERSE....
Podría ser que ya tubiese y no una..... conociendolo.

Autor: babyone » dv. maig 18, 2007 5:38 pm

Autor: Baby » dv. maig 18, 2007 5:39 pm
guspireta ha escrit:Baby ha escrit:guspireta ha escrit:Però la segona pasqua és dilluns 28 no??? pq l'albert té festa, i per això vaig quedar amb el DJ i llavors no me'n recordava i vaig quedar pel vestit (que vaig a olot) a la mateixa hora quasi, i ara he canviat el vestit pel 4 de juny.
OSTRES DEIXA'M PREGUNTAR A L'ALBERT
QUE SEGUR QUE NO S'HA ENTERAT!!!!
O QUINA MERDA PQ SI ÉS AIXÍ NO HAGUÉS CANVIAT EL TEMA VESTIT SINÓ EL DJ!!!
ARA EL TRUCO!!!
Autor: Baby » dv. maig 18, 2007 5:39 pm
babyone ha escrit:Bueno me desenchufo, basta de gorronear wifi al vecino, voy a buscar la mobilette y bajo a buscarte!
Autor: guspireta » dv. maig 18, 2007 5:39 pm
Baby ha escrit:és que t'ho he dit per això. perque a Barcelona segur que es festa, però em penso que no a tot arreu ho és.guspireta ha escrit:Baby ha escrit:guspireta ha escrit:Però la segona pasqua és dilluns 28 no??? pq l'albert té festa, i per això vaig quedar amb el DJ i llavors no me'n recordava i vaig quedar pel vestit (que vaig a olot) a la mateixa hora quasi, i ara he canviat el vestit pel 4 de juny.
OSTRES DEIXA'M PREGUNTAR A L'ALBERT
QUE SEGUR QUE NO S'HA ENTERAT!!!!
O QUINA MERDA PQ SI ÉS AIXÍ NO HAGUÉS CANVIAT EL TEMA VESTIT SINÓ EL DJ!!!
ARA EL TRUCO!!!
Autor: Anna m. » dv. maig 18, 2007 5:40 pm
BESOS!

Autor: Bloomie » dv. maig 18, 2007 5:40 pm

Autor: Baby » dv. maig 18, 2007 5:40 pm
Anna m. ha escrit:SONIARKA ha escrit:BUENO FAMILIA ME VOY YA LUEGO SI PUEDO ME CONECTO!
BESOS!
ADEU MILI!!!!!!!!
QUE TE VAYA MUY BIEN EL FIN DE SEMANA!! A DISFRUTAR COMO BORREGOS Y A RETOZAR COMO LAS CABRAS!! :-))