Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Ilerda » dl. març 13, 2006 10:42 am

Bon dia a tothom!!

Montsesita, m'en alegro un munt que tot anes molt be amb el vestit!! ja saps fotos fotos fotos!!! que et volem veure guapisima!!!

Cuqueta com va anar el taste??? Ja heu triat el menu??

Be us faig una mica de cronica del curset. Ens vam trobar amb la Petita i el seu noi a la porta i ens vam seure juntets. Hi havia una gentada de por!! al menys erem 30 parelles alli asegudes, ens van fer unes xerradetes uns matrimonis, que ens parlaven de les seves experiencies, els problemes que els hi havien sorgit i com els van anar superant. La veritat va estar molt molt be, al menys a mi i al meu xurri ens va agradar molt, i aixo que ella anava molt reticent (be aixo crec que tots els nois que hi havia alli)
Vam estar disabte de 5 a 9 de la nit i diumenge de 10 del mati fins a les sis de la tarda crec que eren quan vam marxar. Van dinar alli i tot, vam fer brindis, agrair als tutors per lo be que ho van fer, lo be que ens ho haviem passat i despres ens van donar els certificats.
Ja us ho dic, nosaltres vam sortir molt contents.
A vegades ens separaven per grups i feiem una mica de debat sobre convivencia, la parella coses aixi, molt interesant.

No us ho perdeu noies, que esta molt be!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: erica79 » dl. març 13, 2006 12:31 pm

Hola noies !!

Us he d'explicar 2 coses: 1ª fotògrafs, 2ª Diss. vaig fer el TASTET al Palau de Margalef !! Ja tinc el menú de boda.

1- Aviam, tinc una pregunta. Ja sabeu que jo vaig més endarrerida que vosaltres oi?.
Tinc preus de 3 fotògrafs, però us comento els del s 2 que m'agraden:

J. VILAMAJÓ (Tàrrega) -->

ALBUM AMB 88 PÀG.: 2300 €
VIDEO: 1150 €
Pre boda: 250 €

VALLS (Mollerussa) --> album de 60 pàg + album de 30 pàg: crec recordar que erren 2400 € + super caixa per ficar els albums + mini book petit
3 DVD: 1190 €

Que us semblen els preus?

La 2ª cosa és que diss. vaig anar a fer el tastet. Tot estava super bó, però com no falla, ens va agradar el menú més car. I sabeu que ens va passar?
El meu sogra és una mica maniàtic amb el cava i a Margalef fiquen al menú el Freixenet i al meu sogre no li agrada gens. Llavors, vam dir-li al jefe que si el meu sogre ens regalava el cava si ens descontaria algun centim i la seva responsta va ser: NOOOO
A més, nosaltres fem la boda civil. Li vaig preguntar quin descompte em feia si jo portes el jutge de pau i em va dir que CAPP DESCOMPTE.

Això és normal? El restaurant mai et pot arreglar el preu?

Bé doneu-me un cop de mà amb els FOTOGRÀFS, siusplau. Us semblen cars? Gràcies :hmm::
erica79

Entrades: 36
Membre des de: dl. gen. 23, 2006 9:43 am

EntradaAutor: EDAE » dl. març 13, 2006 12:41 pm

Hola lleidetanes!!!

Erica, el meu cunyat comercialitza amb vins i caves, i ens va dir que si en el restaurant ens deixaven, ell ens els regalava. Al nostre restaurant no han posat cap problema, i ens desconten el preu dels vins i del cava!!!

Referent al fotògraf, a nos. ens costa 1500€ sense video, que no en farem
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Montsseta » dl. març 13, 2006 1:18 pm

Erica!!! Jo dels fotografs no puc opinar, perque només vaig anar al que m'ho fa perque hi tinc compromis i em costa més barat. Les altres segur que t'ajuden!!!

Pel que fa al menú, quin morro aquests del Palau!!!! Jo ho faig al Big Ben i nosaltres ens portem el cava (perque el meu cunyat en fa) i el pastís (perque els tiets del meu novio tenen una pastisseria) i ens han arreglat el preu!!! Només faltaria!!!
Això ho heu de parlar, no podeu pagar per una cosa que no tindreu o no fareu servir. Es pagar dues vegades!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: erica79 » dl. març 13, 2006 1:35 pm

Doncs Monsesita això és el que hi ha !!
El que farem serà pagar 2.5 € més per plat i agafarem un cava millor.
Sé que som rucs i podriam dir als pares que agafem el cava del menú i punto, però mira, ... passa el que passa i per no sentir-los pagarem. Però em fot pq casar-te a Lleida és molt més car que a les altres provincies !! Però bé, ha pagaré a gust.
erica79

EntradaAutor: Montsseta » dl. març 13, 2006 2:17 pm

Això es veritat i no ho entenc. Perque a Lleida els preus dels menus son més cars??? Hauria de ser a l reves no? Aquí Barcelona et pots casar per 80 € el plat en un restaurants d'aquests amb jardins super grans. Suposo que deu ser perque hi ha més competencia, sino no s'enten!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Rosana » dl. març 13, 2006 2:31 pm

A Tarragona también et pots casar a 80€ el plat en llocs xulissims, tinc a la sogra tot el rato dient que ens podriem casar a Reus i anar a l'esglesia d'on son cofrares i tot alli... encara que com jo vull casar-me a Lleida ja pot dir misa, ja ens casa el cura que ella vol, fem la misa llarga com ella vol i si li apeteix podra portar mantilla sense que li diguem res al respecte, es llegira el que ella voldra a misa i unes quantes coses mes que hem decidit cedir per a no buscar bronques interminables.

Per cert, qui ho porta lo de la quedada?
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: Saisha » dl. març 13, 2006 3:37 pm

HOLA, QUE TAL?????

Ahir vam anar a fer EL TASTET!!!!!

Buf, que bé!!! Una cosa menys!!

No us dic el menú, tinc por que hi hagui espies, no per res més, eh!!

La veritat és que la cuina la tenen molt bona, però em va decepcionar molt, bueno no, moltíssim la presentació. Trobo que la Prats té una bones intal.lacions, però la presentació del menjar els aprovo amb un 5 justet, justet. En part estic una mica decepcionada però em consola que tenen una bona cuina.
Dimarts ens donar un dossier amb el preu definitiu i el menú escollit.

I tu que tal, Cuqueta? Explica'ns.
Saisha

Entrades: 43
Membre des de: dv. feb. 24, 2006 10:46 am

EntradaAutor: Saisha » dl. març 13, 2006 3:42 pm

Erica79, jo també vaig mirar al Valls de Mollerussa. No em va acabar de convèncer.

El Vilamajo de Tàrrega té molt bona fama. Jo no el conec
professionalment per això no li vaig demanar preu.

Nosaltres em elegit el Jaume Solé de Tàrrega, que pel nostre gust és un bon fotògraf. Ara mateix no recordo els preus però demà si hi penso t'ho dic.
Saisha

Entrades: 43
Membre des de: dv. feb. 24, 2006 10:46 am

EntradaAutor: Rosana » dl. març 13, 2006 6:43 pm

cada dia teniu mes propet les vostres bodes.... quina sort teniu!!! d'aqui uns poquets mesos ja estareu casades totes i jo encara espera i aguarda
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: Visitant » dl. març 13, 2006 9:50 pm

gfhfghtfgfhfghf
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 12:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dt. març 14, 2006 12:11 am

Hola Aima!!!! Que bé per fi tens Internet!!! Han anat ràpid no? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///:

Nenes tinc una mala noticia!!!! AQUEST CAP DE SETMANA M'ES IMPOSSIBLE VENIR A LA QUEDADA!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Es que tinc el cap de setmana super liat!!! Aquest finde passat vam anar a buscar traje pel meu novio i no vam trobar res que ens convences. Bueno de traje si pero els complements que ens possaven (xaleco, corbata i caminsa) no ens agradaven gens i semblava que no tinguessin cap més opció. Doncs aquest cap de setmana volem anar a Lleida al Cyrano y al Ksanovas.

Us explico la planificació del meu cap de setmana:

Dissabte matí:
- Parlar amb la floristeria que ens faci pressupost
- Anar a Lleida a mirar trajes

Dissabte tarda:
- A les 16 hem d'anar a parlar amb el capellà a preparar la ceremonia (quan m'ha dit l'hora he pensat "quina pu...da no puc anar a la quedada")
- Despres a canviar-me les sabates que ja seria hora (perque a la prova no me van poder arreglar els baixos)

Diumenge matí:
- He quedat amb les que me toquen a l'esglesia que me faran un concertillo de com quedaran les cançons.

O sigui que xiquetes... ja veieu...

A mi me feia molta ilusió!!!!! Jo vui venir!!!!! Però clar primer és la boda, no cal que us pregunti si ho enteneu perque suposo que si...

Ara me matareu però... perque no quedem el proxim cap de setmana? Encara que tampoc us podria assegurar si podré venir, ja veieu el dia s'acosta i els caps de setmana s'han d'aprofitar a tope!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: maritima » dt. març 14, 2006 12:17 am

uummm anirà això?
maritima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

Bones

EntradaAutor: maritima » dt. març 14, 2006 12:24 am

Hola....

Bueno, abans de tot, hola a totes, sóc nova.... he vist des del diumenge molst i molts missatges vostres aquí, i també m'agradaria comentar, doncs, aquest dia tan especial que a toten se'ns acosta.
Jo sóc la Maritima, sóc de Lleida, tinc 25 anys i em caso el dia 22 de juliol. JO, ho faig a l'esglèsia del Carme, al migdia, ho celebro a la Fonda.
El vestit me l'he comprat al Ribé Nupcial ( sol 1 depennenta val la pena, les altres... no tracten bé), i el novoi, al Ksanovas ( no l'he vist, és sopresa, però anirà preciós).
Nosaltres tenim de fotògraf al Abelardo Hernàndez, estava al Fira NUvis i si per moltes coses l'haig de recomanar, sol us diré una..... et dòna els originals de les fotos a tope de qualitat perquè regalis les còpies que vulguis, super barates, p.e al fotoprix...
què més? Bueno, he sentit algo de una quedada... bueno, he llegit molts missatges, tots no, però bueno, m'agradaria compratir amb totes vosaltres, aquests dies tan bonic, preparant i comentant la boda.
Bueno, podeu preguntar, jo , cada dia, em miro això, és molt xulo¡¡

Petonets

V&J 22/07/06
maritima

EntradaAutor: Montsseta » dt. març 14, 2006 12:29 am

HOLA MARITIMA!!!! BENVINGUDA AL FORO DE LA NUVIES LLEIDATANES!!!!

Una amiga meva també es casa el 22 de juliol. Així que aquell dia també estaré de boda!!!

Per cert, com es el teu vestit? Ens pots ensenyar una foto???
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: maritima » dt. març 14, 2006 12:32 am

doncs..... si, però no jejejeje no sigui que el "kerido" que sap que miro aquest fòrum li dongui per mirar la web, és de sant patrik...... i està a book de selecció.... colecció New yoRK.... un d'akells.... mirate'ls, és que no puc dir res més, és molt "listo" jejejjejee
Bueno, tu ja et keda poc.... explica'm cosetes
maritima

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. març 14, 2006 9:33 am

Benvinguda maritima!

Jo també m'he quedat un vestit de St. Patrik, també de la col·lecció Nova York, és el model Dalmata! Una pregunta si no es molt preguntar, quan et va costar, més o menys, el vestit al Ribé? Jo al final me'l vaig comprar al BCN per problemes de temps però també vaig mirar al Ribé i ho vaig trobar una mica car!

Bé noies, de novetats no en tinc gaires així que el cap de setmana a sigut tranquilet. AH! Encara no m'han arribat les aliances! Ai Ai Ai!!! En teoria avui han d'arribar, o sigui que trucaré per insistir que si no ja em veig la setmana abans de la boda com una boja per les aliances!!!

Pel demés tot va "viento en popa"! I només queden 2 setmanetes i mitja! Quins nervis! Ara ja començo a somiar amb la boda i tot, un dia que uns convidats em regalaven una setrillera! Ja veieu! I jo pensava d'on collo...ns han tret la idea de relalar-nos això? Avui que el padrí no em portava el ram i com no me'l portava no em podia casar i tots a l'esglèsia menys yo i mons pares esperant, i la gent es pensava que m'havia rajat i en comptes de trucar per veure que havia passat, doncs passaven de mi i feien la festa igual però sense casar-nos! Ja veieu que els nervis d'última hora passen factura ni que sigui en somnis!!!
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Ilerda » dt. març 14, 2006 12:36 pm

Hola a tothom!!!

Montsesita, quina llastima que no puguis venir!!!! podriem haver xarrat de la BigBen ooohhhhhhh... : muaahhhh : pero bueno, entenem que estiguis molt enfeinada, jo pel cap de setmana que be, vull ficar-me les piles i començar a repartir de valent!!!

Tuttifrutti, que poquet que et quede!!!! normal que somiies, a mi encara em quede una miqueta i hi ha nits que no veguis!! Que be, ains jo tinc unes ganetes de que arribi, i a la vegada de que no passi... Com continua la familia, tot be?

No se qui preguntaba pels fotografs ara. Jo vaig anar a mirar el Jaume Capdevila, Joaquim Ibars, Yolanda Sebe i la Elena Valles i al final em vaig quedar amb la Elena. De preus mes o menos igual tots, desde 2000 euros a 1650 i bueno, mes que res, a nosaltres ens va agradar molt com trevallaba ella i els altres ja no ens van dir res.

Be,a veure si s'anima aixo una mica!!!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: erica79 » dt. març 14, 2006 12:42 pm

Hola !!!

Ilerda, era jo qui preguntava pels fotògrafs.
Els preus que m'has comentat és per reportatge amb fotos digitals?

I el video, quan us ha costat més o menys (les que en feu)?

Merci :hmm::
erica79

EntradaAutor: Petita » dt. març 14, 2006 1:05 pm

HOLLLAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! : ban : : ban : : ban : : ban :
AI MARE MEUA......US TROBO MOOOOOOOOOOOOLLLLTTTTT A FALTAR!!!!!!!!!!
: muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
VULL ADSL JA!!!!!
:-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Menos mal que aquest cap de setmana la Ilerda m´ha ficat al corrent de tot...perquè no m´en entero de res....jooo.... : muaahhhh :
Ens ho hem passat superbé als cursets, a més...que la Ilerda i el seu xurri son super majos!!! :-)) :-)) :-))
Montsesita, estic esperant aquesta foto!!!! però ja t´imagino, estaràs guapísima segur!! quina llàstima que no puguis vindre....
a28, reina com estàs?? petonets!!!
September!!! mare meua...quin susto!!!! ja et trobes millor?
Cuqueta, què tal el tastet? La Shaisa l´ha trobat una mica deficient en la presentació....però no sé...jo el vaig trobar bé.
Aima, que bé que ja tinguis internet a casa!!!! A veure si aviat m´ho fiquen a mi....
Als Alzines els veig algun que altre cap de setmana, ara estan mirant el viatge!!!!!
Bueno...a tots/es un petonet molt gran!!!!!!!
Aahhiiisssssss.......jo vull adsl!!!! vull adsl!!!! :t:t: :t:t: :t:t:
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant