JUNIO 2007!!!!!!!

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Trinity » dl. maig 21, 2007 11:09 pm

claro txell!!!!!

Si el sabado quise decirtelo pero nos liamos,.....

Que ya mismo estas casada.... 10 dias!!!!!!!!!!!!!!

CUANDO LAS COSAS NO VIENEN POR SI SOLAS; SE HAN DE IR A BUSCAR!!!!!!!
Trinity
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2747
Membre des de: dl. març 27, 2006 10:25 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: txellgodayol » dl. maig 21, 2007 11:14 pm

Callate pesada o en tu dia yo tambien te pondre nerviosa que no tendras a evi pa que te ayude jejejeje
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

EntradaAutor: Evi!!! » dl. maig 21, 2007 11:24 pm

txellgodayol ha escrit:Ei eva y yo no te damos la lata. simplemente cumplimos con nuestro trabajo!!!!!
Y ya estoy contenta

Esa Txell!!!!! Esa Txell!!!!!!!!!!! Ueeeee, ueeee!!!!! :-)ok:
Imatge
Evi!!!
:: supernúvia

Entrades: 5679
Membre des de: dv. març 24, 2006 10:57 pm
Ubicació: El Prat

EntradaAutor: Veroo » dl. maig 21, 2007 11:28 pm

HOOLA CHICAS!!!!!
Txell que poquito te queda, como van esos nervios....
Imatge
Veroo
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 485
Membre des de: ds. oct. 29, 2005 2:12 am

EntradaAutor: Tata » dl. maig 21, 2007 11:39 pm

Nikka80 ha escrit:
brensun7 ha escrit:
Nikka80 ha escrit:
Tata ha escrit:Txell que guay la despedida no??

Annabeba a veure que tal la teva!!! ja ens explicaras!!

Nikka, que hacias despierta a las 6.30 de la mañana?? :-/ :-/

MArta, ya nos pondras fotitos del previo!!! :-)ok: :-)ok:

madre mia!!!! que qué hacia??? que no podia dormirrrrrrrrrrrr, uffff, vaya dia llevo, ni la siesta ni nada... todo el dia con los nervios pensando en la boda..

Nena... intenta tranquilizarte... ya se que es fácil decirlo cuando todavía faltan 2 meses pero... debes tranquilizarte..

gracias guapa, lo intentare, pero estoy de los nervios!!

Ya, lo supongo, casi me da a mi un telele cuando he visto el 1 en mi marcador!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jajaja!!! oye como quedamos para el miercoles??
Tata

Entrades: 5319
Membre des de: dl. des. 12, 2005 5:32 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Tata » dl. maig 21, 2007 11:45 pm

Nikka80 ha escrit:por cierto, me he enfadado un poco con mi suegra, me ha llamado para darme toda la distribucion de la gente de su parte por mesas distribuidas, dice asi os he ahorrado faena, y yo le he dixo que eso lo teniamos que hacer jordi y yo, pero la tia coge y me dice que no, que ella ya sabia como sentar los suyos....... vaya tela, me ha sentado fatal, se piensa que somos tontos y nosotros no sabemos hacerlo???

Cosas de suegras... si crees que no esta bien, pues la cambias y arreando!!!jajajajaja >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Tata

EntradaAutor: Tata » dl. maig 21, 2007 11:50 pm

Annabeba ha escrit:Así que solo tengo ganas de llorar, me sabe muy mal que la gente se haya enfadado conmigo pero era lo que nosotros habiamos pedido y nada de lo que habiamos dicho se nos respetó.

Creo que si dejastes las cosas claritas, y ellos se enfadan, no es tu problema! si no querias boy, para que te lo traen? ademas, vaya Boy, si sabe que no le quieres no se deberia haber puesto desnudo encima tuyo!
Y lo de salir por separados... ahi tambien te doy la razon!!! :-)ok:
Tata

EntradaAutor: Tata » dl. maig 21, 2007 11:54 pm

Evi: a ver si entras mas que nos tienes abandonaditas!!!! :-( :-( :-( :-( :-(
Txell: cada vegada queda menys!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Trinity: ahora si estamos contentas con la prueba del menu!!!! :-)ok:

Maricris: fa molt que no parlem :-( :-( :-( :-( a veure quan et poses internet a casa i parles pel messenger amb l'ariadna i amb mi!!! :-))
Tata

EntradaAutor: EVAKIRA » dt. maig 22, 2007 9:24 am

niñas os dais cuenta q ya esta aki nuestro mes!!!!!!!!!!

y hace nada nos faltaban 6 meses?????????????

q nerviosssssssssssss
ImatgeImatge

Te adoro mi vida....
EVAKIRA
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3486
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 10:55 am
Ubicació: Goyo & Eva

EntradaAutor: MARICRIS » dt. maig 22, 2007 9:48 am

hola nenis...

estic super depre... ahir a la nit, quan estavem a punt de tancar la clinica ma mare em va trucar del pal "t'haig de donar una mala noticia"... i la cosa esta que tota la gent que jo li vaig apuntar per a la despedida, no poden venir nomes que 4 gats... li vaig apuntar 9 amigues del cau de tota la vida, 8 de la universitat i les 8 cosines... i resulta que de 25 persones nomes poden venir 8!!!!!!!!!! i justament, son les 8 cosines!

em vaig posar a plorar com 1 loca pq em va saber molt de greu, tinc varies amigues treballant a paris, montpellier, eivissa, andorra i comprenc que aquestes no es poden permetre el gasto del viatje + la despe pq ja ho faran per la boda pero totes les altres!!!!!????¿¿??? em vaig sentir molt mooolt decebuda... i venga la plorera!

i quan semblaba que em vaig calmar, arribem a casa i la gossa havia destrossat mig menjador! tenia tot de plantes i tota la terra fora dels tests, i lo pitjor (que no se com s'ho va fer) va pillar la camera de fotos de la estanteria i, la va destrossar!!
la camera que ens van regalar els meus pares per reis!!! bufff.... em va agafar algo, portava els nervis de la boda, la mala noticia de la despe i aquella destrossa.... em sembla que maaai he plorat amb tanta impotencia dins, no sabia que fer, si cridar, si plorar... buff i em sembla que no em va pillar un atac d'ansietat de miracle...

Estic mes trista.... tot tot tot ens surt malament desde q vem dir que ens casavem.... tinc el cor encongit...

ho sento pel rollo que us he fotut pero no m'atreveixo a trucar a ma mare i explicar-li lo de la camera pq els va fer una il.lusio regalar-nos-la...
MARICRIS

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: carolca » dt. maig 22, 2007 11:57 am

Maricris,

Se que es dur. Pero no diguis mai , que tot et surt, malament des que vau dir que us casaveu.

Haver-hi anem per parts.

a) La gent no pot anara la despe. No importa, estarán els que si poden estar-hi. No pots exigira la gent que doni la mateixa importancia que tu a les coses. Alegra´t de que tens a gent al teu alrededor que es capaç de moure´s per tu. Si tu estás disgustada, que pensará ta mare que amb tota la ilussió del mòn te la estava preparant. Dona-li un peto molt fort per les molesties i digue-li que si vol pot canviar la data o si la manté segur que será fanstástica.

B) la destrossa del teu gos. Home es de aquelles coses previsibles cuan es tenen mascotes i es deixen a casa sols. Jo per aixó no tinc gos.No pots culpar a la boda de un mal dia del teu gos. Els animals tenen aquestes coses.

c) La camara, ja tens una excusa per comprar-te un regal per rebaixar els nervis.
Imatge
carolca
:: núvia experta

Entrades: 767
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:08 pm

EntradaAutor: carolca » dt. maig 22, 2007 12:06 pm

També estic molt trista, a un mes de la boda, he tingut que anular el viatje de noces, perque m´han adelantat el vol de tornada i m´han pres un dia de vacances, per la cual cosa em quedaba sense veure Atenes. I com nosaltres voliem fer un viatje de carácter arquitéctonic, sense Atenes ja no volem el viatje.

Bé que hi farem, no ens conformarem . L´important es que estiguem junts, i si tenim que pospondre el viatje perque no hi ha plaçes a cap altre, doncs que siga així.
Imatge
carolca

Entrades: 767
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:08 pm

EntradaAutor: MARICRIS » dt. maig 22, 2007 12:21 pm

gracies carol.... ahir va ser un acumul de "coses que surten malament, molt malament"...

lo de la camera, ja estic mirant cameras pero lo que mes greu em sap es que me la van regalar per nadal mons pares... ja se q lo dels gossos es normal que ho destrueixin tot pq quan son cadells tot ho veuen com 1 joguina i, apart li fan mal les dents i...bufff... l'hagues enviat directa a l'altre punta del mon ahir...

gracies pels anims...estic mes xofff....

no se si explicar-li a ma mare lo de la camera... abans quan ma trucat ma notat rara i li he dit que no passava res...
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dt. maig 22, 2007 12:23 pm

ostres!! vaya marranada que us han fet,no? i no podeu cambiar els dies de lluna de mel?? o anar a un altre lloc i deixar atenes pel primer aniversari?
MARICRIS

EntradaAutor: Annabeba » dt. maig 22, 2007 1:15 pm

Reines moltes gràcies!!!!

Encara estic força desfeta, a més ahir en miquel va anar a parlar amb un de la colla i li va dir que no estaven enfadats, pero em penso que ho diuen per dir pq altra gent diu que es van empipar molt.
Sembla que la cosa està més bé.

Pero m'he sentit molt defraudada i a més en miquel te tot el seu sopar grabat i jo només tinc fotos!!! Com jo en altres despes m'he currat uns videos de simpatica--- mare i ells no em poden fer ni això. A mi em sap greu!!!

I jo no puc deixar de plorar!!! No se si també influeix el casament, no se!!!
Annabeba
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1386
Membre des de: dj. jul. 06, 2006 3:21 pm
Ubicació: Costa Brava

EntradaAutor: Annabeba » dt. maig 22, 2007 1:16 pm

Txell guapa quan puguis m'envies un plànol o em fas 5 centims de per on és!!!
Annabeba

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 22, 2007 1:16 pm

maricris, cariño... el tema de la càmera es més aviat normal... pensa que teniu un cadellet i que tot ho tenen com les joguines. Això de dir-lis als treus pares ja es cosa vostra, ja entenc que ho van fer amb tota la ilusió de mon això de regalar-la pero... On la tenieu? perque una càmera amb cadell de pel mitg... millor guardar-la a un armari, no? Pero bé, ara ja està fet, i no et preocupis, al cap i a la fi es una cosa material... i lo material es això... material!

I sobre lo de la despedida, saps? es una passada, fa uns dies que em passejo per una serie de posts i es incrible lo decepcionades que estem algunes de les reaccions de les que nosaltres consideravem les nostres amigues de veritat. Confiem en elles, creiem que realment son amigues, no colegues... i... quan arriba un moment tan important com la boda, sembla com que... tot allò no va amb elles. Crec que ha d'intentar ignorar el fet de que t'han fallat, pel motiu que sigui no podràn venir, no et ratllis perque només aconseguiràs fer-te mal. Gaudeix de les que vindràn perque elles si que volen estar al teu costat, i dona-li un petó enorme a la teva mare i qui l'estigui ajudant a preparar-la perque... Deu ni do el curro que te organitzar-la!!!

De debó maricris, no et ratllis ni t'entristeixis per aquestes coses perque... no mereix la pena. Saps una cosa? crec que la boda marcarà un abans i un deprés, perque estem veient les persones a qui realment importem i les que tenen una relació superficial amb nosaltres. No estiguis trista, ademes... aqui ens tens a nosaltres que malgrat sigui un foro i quasi relació cibernètica... ens ajudem molt, o no?

I ja saps que... pel que vulguis, aqui estic, ho saps molt bé i de tot cor t'ho dic.

Una fortíssima abraçada amb molta energia positiva i com tu dius... serpentines i kisses!!! : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol :
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 22, 2007 1:18 pm

Annabeba ha escrit:Reines moltes gràcies!!!!

Encara estic força desfeta, a més ahir en miquel va anar a parlar amb un de la colla i li va dir que no estaven enfadats, pero em penso que ho diuen per dir pq altra gent diu que es van empipar molt.

Pero m'he sentit molt defraudada i a més en miquel te tot el seu sopar grabat i jo només tinc fotos!!! Com jo en altres despes m'he currat uns videos de simpatica--- mare i ells no em poden fer ni això. A mi em sap greu!!!

Guapi, jo no crec que t'hagis d'amoinar. Ells no us van respectar, no? doncs a pendre pel vent!! no li donguis mes importància, en serio... es van equivocar. Vinga carinyo, molts ànims!!
Visitant

EntradaAutor: Annabeba » dt. maig 22, 2007 1:20 pm

Moltes gracies a totes, sou de les úniques que m'animeu!!! Espero que se me passi aviat la fluixera sinó...

A més el que em sap greu es que jo tenia pensat fer-lis coses el dia del casament, i ara no se que fer... :-/ Pq ells a la nit es van dedicar a fer morros i fer-me sentir malament a mi. I penso que no van pensar gens amb nosaltres amb aquest sentit pq haurien d'haver fet bona cara i deixar-nos passar-ho bé!
Annabeba

EntradaAutor: Annabeba » dt. maig 22, 2007 1:22 pm

brensun7 ha escrit:
Annabeba ha escrit:Reines moltes gràcies!!!!

Guapi, jo no crec que t'hagis d'amoinar. Ells no us van respectar, no? doncs a pendre pel vent!! no li donguis mes importància, en serio... es van equivocar. Vinga carinyo, molts ànims!!

Moltes gracies guapa!!
Annabeba

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant