Autor: Trinity » dl. maig 21, 2007 11:09 pm

Autor: txellgodayol » dl. maig 21, 2007 11:14 pm

Autor: Evi!!! » dl. maig 21, 2007 11:24 pm
txellgodayol ha escrit:Ei eva y yo no te damos la lata. simplemente cumplimos con nuestro trabajo!!!!!
Y ya estoy contenta
Autor: Veroo » dl. maig 21, 2007 11:28 pm

Autor: Tata » dl. maig 21, 2007 11:39 pm
Nikka80 ha escrit:brensun7 ha escrit:Nikka80 ha escrit:Tata ha escrit:Txell que guay la despedida no??
Annabeba a veure que tal la teva!!! ja ens explicaras!!
Nikka, que hacias despierta a las 6.30 de la mañana??![]()
MArta, ya nos pondras fotitos del previo!!!![]()
madre mia!!!! que qué hacia??? que no podia dormirrrrrrrrrrrr, uffff, vaya dia llevo, ni la siesta ni nada... todo el dia con los nervios pensando en la boda..
Nena... intenta tranquilizarte... ya se que es fácil decirlo cuando todavía faltan 2 meses pero... debes tranquilizarte..
gracias guapa, lo intentare, pero estoy de los nervios!!

Autor: Tata » dl. maig 21, 2007 11:45 pm
Nikka80 ha escrit:por cierto, me he enfadado un poco con mi suegra, me ha llamado para darme toda la distribucion de la gente de su parte por mesas distribuidas, dice asi os he ahorrado faena, y yo le he dixo que eso lo teniamos que hacer jordi y yo, pero la tia coge y me dice que no, que ella ya sabia como sentar los suyos....... vaya tela, me ha sentado fatal, se piensa que somos tontos y nosotros no sabemos hacerlo???

Autor: Tata » dl. maig 21, 2007 11:50 pm
Annabeba ha escrit:Así que solo tengo ganas de llorar, me sabe muy mal que la gente se haya enfadado conmigo pero era lo que nosotros habiamos pedido y nada de lo que habiamos dicho se nos respetó.

Autor: Tata » dl. maig 21, 2007 11:54 pm
a veure quan et poses internet a casa i parles pel messenger amb l'ariadna i amb mi!!! 

Autor: EVAKIRA » dt. maig 22, 2007 9:24 am

Autor: MARICRIS » dt. maig 22, 2007 9:48 am

Autor: carolca » dt. maig 22, 2007 11:57 am

Autor: carolca » dt. maig 22, 2007 12:06 pm

Autor: MARICRIS » dt. maig 22, 2007 12:21 pm

Autor: MARICRIS » dt. maig 22, 2007 12:23 pm

Autor: Annabeba » dt. maig 22, 2007 1:15 pm

Autor: Annabeba » dt. maig 22, 2007 1:16 pm

Autor: Visitant » dt. maig 22, 2007 1:16 pm

Autor: Visitant » dt. maig 22, 2007 1:18 pm
Annabeba ha escrit:Reines moltes gràcies!!!!
Encara estic força desfeta, a més ahir en miquel va anar a parlar amb un de la colla i li va dir que no estaven enfadats, pero em penso que ho diuen per dir pq altra gent diu que es van empipar molt.
Sembla que la cosa està més bé.
Pero m'he sentit molt defraudada i a més en miquel te tot el seu sopar grabat i jo només tinc fotos!!! Com jo en altres despes m'he currat uns videos de simpatica--- mare i ells no em poden fer ni això. A mi em sap greu!!!
I jo no puc deixar de plorar!!! No se si també influeix el casament, no se!!!
Autor: Annabeba » dt. maig 22, 2007 1:20 pm

Autor: Annabeba » dt. maig 22, 2007 1:22 pm
brensun7 ha escrit:Annabeba ha escrit:Reines moltes gràcies!!!!
Encara estic força desfeta, a més ahir en miquel va anar a parlar amb un de la colla i li va dir que no estaven enfadats, pero em penso que ho diuen per dir pq altra gent diu que es van empipar molt.
Sembla que la cosa està més bé.
Pero m'he sentit molt defraudada i a més en miquel te tot el seu sopar grabat i jo només tinc fotos!!! Com jo en altres despes m'he currat uns videos de simpatica--- mare i ells no em poden fer ni això. A mi em sap greu!!!
I jo no puc deixar de plorar!!! No se si també influeix el casament, no se!!!
Guapi, jo no crec que t'hagis d'amoinar. Ells no us van respectar, no? doncs a pendre pel vent!! no li donguis mes importància, en serio... es van equivocar. Vinga carinyo, molts ànims!!