Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Ilerda » dt. març 14, 2006 1:14 pm

Hola Erica, si, els preus eren album digital, tots unes 35 fulles o planes mes o menys.
El Jaume Capdevila ens va dir uns 1950 crec, sense preboda ni res, el video crec que eren 1000 euros apart. Aquest tambe t'el fa en analogic i surt una mica mes barat.
Yolanda Sebe (Li fa a l'A28 crec) crec que eren uns 1600 o 1700 tambe, digital, sense video i sense preboda. Mes o menys els videos valien igual.
I la que m'he quedat jo, l'Elena Valles, son uns 1650 digital, 35 fulles, amb cd de fotos (els altres crec que tambe t'ho donen, a mes ens dona un dvd amb el montatge del album)
El video l'agafem apart, si vols preguntar-li a la September, ella en fa. Jo ho vaig amb ella (bueno ho hem da acabar de concretar, pero crec que no hi haura problema)

Si vols algun detall mes, tu pregunta :-)ok:
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Saisha » dt. març 14, 2006 3:39 pm

HOLA MARITIMA, BENVINGUDA AL FORO!!!!!!!

PETITA, QUINA IL.LUSIÓ VEURE'T PER AQUÍ????? COM ESTAS?

Doncs sí Petita, ja veus la presentació no em va acabar de fer el pes però no ens cal patir que segurament tindrem molt bona boda. Segur que sí.

Erica79, el nostre fotògraf ens cobra:

Album (no recordo el núm. de fulles però és molt doble): 2.465,00 € (preu mig, és a dir, les fotos te les deixa triar a tu i segons el tamany tenen un preu o un altre però la mitja surt a 2.465,00 E + o -.) + 380,00 € de la jornada de treball.
3 DVD: 1.350,00
Preboda: 280,00 (la fa amb fotos i video i queda una xulada)

Ja veus no sé si t'he ajudat massa ni si m'he explicat.
Saisha

Entrades: 43
Membre des de: dv. feb. 24, 2006 10:46 am

EntradaAutor: Rosana » dt. març 14, 2006 3:53 pm

HOLA PETITA!!! QUANT DE TEMPS!!! encara que la Ilerda ens va contar cosetes teves... com pots veure et necessitem per a tenir el post alt ^_^

Benvinguda Maritima!!! a tu también et falta ja poquet :-) :-) deus de estar dels nervis, a mi em tocara l'any vinent i com soc una mica masoca vaig entrant en aquest foro (bueno, no es
per masoqueria, es que m'hi trobo be :-) )

Aquesta nit, si arribo d'hora a casa os posare unes fotos que he fet, ja em donareu les vostres opinions

Per cert, a qui fa temps que no veig (ara es quan estara a la pagina anterior) es a l'a28 i a l'Alzina... despres del carreron de l'Alonso.... Bueno, i a l'Airam, encara que ella deu estar plena de feina
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

VESTIT

EntradaAutor: maritima » dt. març 14, 2006 4:19 pm

hola tutifrutti:

Doncs a mi el vestit al Ribé em costa, sense complemets: 950€, com ho veus? ara miro el teu model, segur q es xulissim¡¡¡

petons

maritima
maritima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: apollonia » dt. març 14, 2006 4:36 pm

Hola a tothom!
Uf, vaig una mica endarrerida llegint-vos.

Montsesita, com m'alegro que per fi vagis a Thailandia!! A mi ja m'han trucat que tinc els bitllets i la documentació a punt, només em queda pagar! Ja et contaré a la tornada .....

Marítima, benvinguda :-()-)

Tuttifrutti, com ho portes tot? Lo teu si que té mèrit, organitzar-lo amb tant poc temps! Jo que estic ja dels nervis ....... A veure si aquest solet que comença a sortir escalfa ja de veritat ::-) ::-) ::-) ::-) ::-)
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Montsseta » dt. març 14, 2006 4:55 pm

Petita!!!! Que bé veure't per aquí!!!! La foto te l'envio quan les tingui que la meva cunyada encara no me les ha passat!!!

Per cert, ja m'explicaràs tot i tot de Tailandia quan tornis!!! Tu fas el circuit de Iberojet no? La meva germana va fer el exactament el mateix que tu i va quedar encantada!!!!

Per cert, ja et falta poquissim!!!! Tres setmanes i ja seràs tota una dona casada!!!! Ui quins nervis!!!! Ara deus estar amb les taules, flors, proves de pentinats...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: apollonia » dt. març 14, 2006 5:14 pm

Només em queda acabar de preparar els cds (ajuntament, banquet, ball) i preparar les taules, però encara em falta confirmar molta gent :hmm:: A què esperen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. març 14, 2006 6:01 pm

Així, maritima, si fa no fa igual que a mí. Encara està força bé.

Bones apollonia! Si noia ja ens queda menys! Jo practicament ja ho tinc tot. Em falta acabar les taules i anar a buscar les aliances. Que per cert hi he tornat a trucar i encara no les tenen, m'han assegurat que d'aquesta setmana no passa! A veure, a veure...! Ho tinc tot mengat menys aixó, com diu ma sogra, a verure si us haureu de casar amb uns anells de llauna si no us arriben!!! Espero que no!

I lo de les taules, deu ni do també! Col·locar a 280 persones tens una mica de feina i bastantes discussions, perquè aquest ha d'anar amb aquest, l'altre no pot veure's amb aquell, els solters tots amb una taula,... El meu xicot vol fer amb els amics casats separar-los, amb una taula posar les dones i a l'altra els homes, la idea està bé, el que passa es que alguns no es coneixen gaire i seria un pal separar-los i clar si ho fas ho has de fer o tots o cap, penso jo. O sigui una altra discussió al canto! A part d'aixó tot bastant bé!

L'altre dia vam anar a parlar amb el capellà per elegir les lectures i que ens expliques més o menys com aniria la cerimònia i ens va tenir 1 hora i mitja fotent-li al palique. El meu xicot estava fins els coll..! Però bé si s'ha de fer mira!

Bé us deixo que tinc que posar-me manos a la obra, que tinc feineta!

A10 a tothom!
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. març 14, 2006 6:07 pm

eewrrerewerwerwewrYHFDGDFGFD
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 10:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. març 14, 2006 6:11 pm

Per cert Tuttifrutti, com està el pare del teu novio?
Visitant

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. març 14, 2006 6:13 pm

Ah! Ilerda, merci per preguntar!

La family anem fent! Tenim dies de tot, més aviat cada dia el veus una mica més fluixet, però dia que passa, dia que espeny, diuen! Així que anem aguantant! Gràcies!
tuttifrutti l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 14, 2006 6:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. març 14, 2006 6:18 pm

Aima, merci també!

Lo de la música a l'església millor que parlis amb el capellà i els hi donis algun telf. de contacte dels musics perquè així ells es posen d'acord i ho fan tot més alhora! T'ho dic perquè aquest cap de setmana el capellà ens ho va dir a nosaltres que si teniem algú que vingui de fora que millor parlar ell directament per així saber que tocaran i quan! I espero que no tingueu cap altre problema perque el capellà també ens va dir que depèn de les cançons no queden bé a missa! Sort que els que venen a mi ja el coneixen de sobra i saben que poden fer i que no!
tuttifrutti

EntradaAutor: Rosana » dt. març 14, 2006 6:22 pm

Aima, a les bodes que he anat jo he vist sol una limussin i un rolls roice, pero res de cotxes antics, encara que no se quan es pero aqui a lleida fan o almenys feien una fira de cotxes antics (dels que s'havia de donar a la manivela per engegar-los) no se si encara la fan suposo que per alli en trobaries
Imatge
Rosana

EntradaAutor: erica79 » dt. març 14, 2006 6:35 pm

Hola a totes !!

Tuttifrutti a mi el vestit a Ribé (és del José Luis), crec que ja us l'he ensenyat, sino cap problema, (us penjaré la foto si voleu), em costa 1990 €. Crec que és una mica carillo, però em va encantar. Crec que m'hauré de fer una jaqueteta pq al Palau de Margalef el 22/9/06 potser fa una mica de rasca i les dones del Ribé em van dir que costaria uns 350 €.

Pel que fa al fotògraf, si no vaig malament, el Vilamajó va comentar-me qie l'album té 88 pàgines !. Crec que són moltes més pàg. que vosaltres, no?

Quins nervis noies !

Més o menys, quan us ha costat la invitació i el regalet (per persona)? Jo de regalet vull donar una cartolina plegada i ha dins un parell de fotos (una del meu martir i jo i l'altra de nosaltres amb la gent a qui vagi destinada la foto) i el fotògraf, em cobra 6 €, és adir 3€ per persona, està bé, oi?

Dew
erica79

Entrades: 36
Membre des de: dl. gen. 23, 2006 9:43 am

EntradaAutor: erica79 » dt. març 14, 2006 6:37 pm

Noies, el meu xicot és de la prov. de Barcelona i jo de Tàrrega i volem ficar un autobus per la colla de la ciutat del meu xicot (no dic quina és per si hi ha intrusos).
Sabeu alguna companyia de busos que ho facin bé de preu?
erica79

Entrades: 36
Membre des de: dl. gen. 23, 2006 9:43 am

EntradaAutor: Rosana » dt. març 14, 2006 6:50 pm

Una pregunta, al final la quedada d'aquest dissabte es fara?
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Ilerda » dt. març 14, 2006 7:22 pm

Rosana, suposo que si que es fa la quedada, no?

Repasem: Aquest disabte dia 18 de març a les 16:00 h davant del Nelson (Con l'altra vegada)

Qui be:

ILERDA
PETITA

Aneu dient qui mes hi ho tornem a apuntar... per no tirar enrere.
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: a28 » dt. març 14, 2006 8:09 pm

ei noies hola!!! durant uns dies no podre escriure massa, estic de baixa i ara estic a casa els sogres i aprofito per posarvos 4 ratlles

maritima benvinguda!! :-()-)
ja has acabat les invitacions ilerda?? ::-)
petita holaaaa!!!!! >.-<: >.-<:
:-)ok:
montsesita tinc una altra canço; voy a pasarmelo bien de hombres g

jo no se si vindre a la quedada, depen de com hem trobi ok? :-)ok:

petons! =0-0-) =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dt. març 14, 2006 8:11 pm

montsasita i la despedida quan te la fan o no saps res?? :hmm:: ;.:love_:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: EDAE » dt. març 14, 2006 8:11 pm

Ei a28!!! Què tal, ara he vist que hi havia un missatge teu!

Estàs de baixa??? Què t'ha passat???
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants