BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dc. set. 01, 2010 8:46 pm

Un altre restaurant que m'han recomenat molt, una noia que s'hi va casar l'any passat va ser un que hi ha a Fraga, els Salones Casanovas, crec que es diu.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Noara » dc. set. 01, 2010 9:13 pm

Aix... no se tic na mica xof... pq el q ens han dit avui q no dic q no sigui així... però q al ser tant poquets es q les per exemple el dj i la barra lliure ens posaven 2 hores, era d 15 € x persona però q no podia ser aquest preu pq erem massa pocs i q segurament seria + car, pq sino no donava per pagar el dj .... em fa tirar enrere tot plegat per ser poquets, i pq no volem ser multitud... però em sembla q ja ens costarà trobat un lloc adequat ...
Imatge

Imatge
Noara

Entrades: 41
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:17 pm

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. set. 01, 2010 9:16 pm

Noara ha escrit:Aix... no se tic na mica xof... pq el q ens han dit avui q no dic q no sigui així... però q al ser tant poquets es q les per exemple el dj i la barra lliure ens posaven 2 hores, era d 15 € x persona però q no podia ser aquest preu pq erem massa pocs i q segurament seria + car, pq sino no donava per pagar el dj .... em fa tirar enrere tot plegat per ser poquets, i pq no volem ser multitud... però em sembla q ja ens costarà trobat un lloc adequat ...

Nosaltres vam estar el dissabte passat en una boda al Resquitx de Mollerussa i al Maig a la Boscana i ens va agradar més al Resquitx de Mollerussa, almenys no hi va haver tans errors com a la Boscana! Crec que estava una mica més organitzat i controlat! També serà perquè fa més anys que fan bodes!

Ànims amb la tria! Nosaltres ho teniem bastant clar però vam mirar altres restaurants i finalment ens vam quedar amb el que haviem pensat previament!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: carlina » dc. set. 01, 2010 9:41 pm

El meu marit és de Poal hi ha dos llocs que et poden anar bé "el portell de les dotze" i "masia lola"http://www.turismerural.com/casarural/urgell_pla/lola/lola.htm , a masia lola tenen jardí i us podeu quedar a dormir, al restaurant no tenen jardí.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 02, 2010 9:05 am

Ànims Noara! Pensa que has vist un lloc només i, si no us ha agradat, en teniu molts més per mirar. Que això no et tregui les ganes de seguir endavant amb el casament.

Si ho has trobat car o, si més no, més car del que esperàveu, busca altres llocs alternatius. A la sortida de les Borges hi ha un restaurant que es veu que està molt bé per a casaments i això, no sé si es diu la masia de les borges o una cosa semblant (no és el masia salat, és a la sortida direcció tarragona per a que ens entenguem). Si no, tens els jardins d'alguaire que a mi em van encantar quan hi vaig estar per un bateig (preu ni idea), o els jardins del segrià que no hi he estat mai però diuen que està bé la relació qualitat-preu. Pensa que amb 50 convidats no tens per què buscar llocs on facin casaments habitualment, pots trobar restaurants genials amb jardí per si hi voleu fer la cerimònia i on hi cabreu perfectament.

Ànims en la cerca!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: carlina » dj. set. 02, 2010 9:50 am

L'airinn té raó pots trobar restaurants amb jardí on no facin casaments habitualment i que estan superbé.El que dius airinn és diu masia de les garrigues.El jardí d'Alguaire es al meu poble i sempre n'he sentit a parlar bé.També hi ha un lloc a Solsona que es diu Can Puig.
carlina

EntradaAutor: L&R2011 » dj. set. 02, 2010 4:01 pm

Hola noies!!

Us saluda una altra nuvia de Lleida!!!, a més a més, pel que veig em caso el mateix dia que la gemmaijordi!!!jajajajajaja....just fa dues setmanes que ens vam decidir, i ja tenim restaurant i fotógraf....ara queda tot el demés que no es poc!!

Sóc nova al fòrum i espero que m'ajudeu a l'hora d'anar a gafant idees sobre detalls de boda, botigeus de bestits, etc.....

Salutacions a totes!!! *.-o-o.*
Imatge

Imatge
L&R2011
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: carlina » dj. set. 02, 2010 4:59 pm

Benvinguda L&R2011 i felicitats pel teu futur casament!T'he enviat un privat.
carlina

EntradaAutor: Noara » dj. set. 02, 2010 5:25 pm

Aixxxxx q bé!!!! kins ànims em doneu!!!! no havia pensat amb això d buscar un restaurant normal!!! bé tot es probar-ho!!!
M'apunto aquestos q m'heu dit, i miraré a veure si ho podem fer allà!!!
Demà tenim la visita al Mas del Txep, ja os contaré, i espero venir na mica + animadeta!!!

Axies a totessss ::love::
Imatge

Imatge
Noara

Entrades: 41
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:17 pm

EntradaAutor: inhus » dj. set. 02, 2010 6:04 pm

L&R2011 benvinguda! jo también em caso el mateix dia q tu! :D sort

noara jo el jardins del segria no tho recomano, bueno el menjar esta bé pero la sala es mes gran q per 50 persones i aixo vol di q tindreu gent alli q van a dinar de normal i la separacio la fan amb plantes...

el mas del txep a nosaltres ens va encantar ja ens veiem alli casats pero com q al final vam decidir ferho a girona va quedar descartat pero si ens haguessim casat a lleida hagues set alli pq el noi és molt natural i dona bon rotllo

nose ja em diras a veure q et sembla
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: carlina » dj. set. 02, 2010 6:07 pm

Si els de mas del txep són molt majos, jo crec que allí no et diràn rés pq sigueu 50persones.Inhus no sabia que el casament el fèieu a girona!
carlina

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 02, 2010 6:10 pm

Jo el Mas d'en Txep també el vaig anar a mirar, ja veuràs com són un encant ells! No era el que buscàvem nosaltres, però és un lloc molt maco, el que no recordo és si tenien mínim o no... A veure què tal et va demà!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 02, 2010 6:12 pm

L&R2011 ha escrit:Hola noies!!

Us saluda una altra nuvia de Lleida!!!, a més a més, pel que veig em caso el mateix dia que la gemmaijordi!!!jajajajajaja....just fa dues setmanes que ens vam decidir, i ja tenim restaurant i fotógraf....ara queda tot el demés que no es poc!!

Sóc nova al fòrum i espero que m'ajudeu a l'hora d'anar a gafant idees sobre detalls de boda, botigeus de bestits, etc.....

Hola nova núvia!!! jejeje

Així en dues setmanes ja teniu restaurant i fotògraf? Aneu ràpids vosaltres eh, que bé! I on us caseu? Explica explica que aquí som molt cotilles totes!!!

Al foro trobaràs gent molt maca i molt bones idees, així que estàs a bon lloc!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. set. 02, 2010 7:29 pm

OHOHoh!!!Ja som tres parelles lleidatanes que ens casem el mateix dia!!!Quina casualitat!!!! L&R, l'inhus i nosaltres!!!!
I es pot saber perquè heu escollit aquesta data!?
Nosaltres és perquè al Jordi li agradava el fet de casar-se a la primavera i just el dia 30/4/11 fem 80 MESOS junts!!!jejeje!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. set. 02, 2010 7:35 pm

NOIESSSSSSSSSSS!! Os he de dir que ja li he regalat el RELLOTGE!!!! L'altre dia vam fer 6 anyets i i vaig fer una sorpresa!!!

En principi jo no hi havia de ser, tenia que ser a Osca, però hem vaig demanar un dia personal, total que a l'hora de dinar hem vaig presentar a buscar-lo per anar a dinar, es va quedar sense paraules, jejeje, només hem deia hola... Vam anar a doinar a Lleida al Cassia i ja prèviament concertat quan ens van dur els postres ens van portar una copa de cava i ell altre cop sense paraules! total que llavors vaig treure el rellotge i li vaig demanar per casar-me, va dir que SI!!!!!
Va ser un dia especial!! Tenia uns nervis.
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. set. 02, 2010 7:42 pm

Per cert! Os recordo a totes les parelles noves que tenim una linia de foro on escrivim les dates de les lleidatanes (és diu així) com el general però versió Lleida!!Apunteu-vos-hi!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: L&R2011 » dj. set. 02, 2010 8:22 pm

aairinn ha escrit:

Hola nova núvia!!! jejeje

Així en dues setmanes ja teniu restaurant i fotògraf? Aneu ràpids vosaltres eh, que bé! I on us caseu? Explica explica que aquí som molt cotilles totes!!!

Al foro trobaràs gent molt maca i molt bones idees, així que estàs a bon lloc!

Que et sembla?...ràpids del tot!!!jejejejeje
ENs casem al Resquitx, hi hem anat a moltes bodes i la veritat es que sempre n'hem sortit molt contents, a més a més el tracte és boníssim, són gent molt agradable i ens van tractar com si fóssim de casa.

Esperem que ens vagi bé!!
Imatge

Imatge
L&R2011

EntradaAutor: L&R2011 » dj. set. 02, 2010 8:26 pm

gemmaijordi2011 ha escrit:

OHOHoh!!!Ja som tres parelles lleidatanes que ens casem el mateix dia!!!Quina casualitat!!!! L&R, l'inhus i nosaltres!!!!
I es pot saber perquè heu escollit aquesta data!?
Nosaltres és perquè al Jordi li agradava el fet de casar-se a la primavera i just el dia 30/4/11 fem 80 MESOS junts!!!jejeje!!

Ostres 3 parelles!!...quina casualitat....nosaltres la data ha estat ben bé una cosa sense premeditació. Aquest estiu vam tornar de vacances i ens vam decidir ràpidament, vam anar al restaurant i li vam preguntar quina data tenia més a prop per quan comencés a fer bon temps i....dit i fet!!!
Imatge

Imatge
L&R2011

EntradaAutor: inhus » dj. set. 02, 2010 8:48 pm

doncs nosaltres voliem abril i el 23 ja es sant jordi i a part setmana santa i mes endavant encara fa molt fred aixi q nomes quedava el 30!! :D
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: inhus » dj. set. 02, 2010 8:50 pm

q guay lo de la "pedida" gemmaijordi2011!! per veureli la cara jejeje!!

la nostra pedida también va ser original: nosaltres vam celebrar el menys-uné aniversari!! :D o sigui el dia 30 d'abril daquest any vam anar a dinar al celleret del segre i en principi era sol un dinar però jo li havia comprat un braçalet a ell i ell un anell a mi

i nosaltres sense saber-ho!! jejej!!
Imatge
Imatge
inhus

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants